Casemanager Dementie

24-28 uur gemiddeld per week

Waar
De casemanagers dementie zijn onderdeel van Surplus Zorg en worden functioneel aangestuurd door de teamleider Thuiszorg V&V.
Doel van casemanagement dementie is het realiseren van samenhangende zorg en ondersteuning voor de thuiswonende cliënt met dementie. Om deze thuiswonende cliënten en hun mantelzorgers te ondersteunen en langer thuis wonen te bevorderen zoeken wij zo spoedig mogelijk een collega.

Functie
De Casemanager Dementie is dé (verpleegkundig) specialist op het gebied van dementie. Je begeleidt en ondersteunt cliënten met cognitieve problemen en de mantelzorg in de thuissituatie. Voor de wijkzusters in de verschillende teams ben je het aanspreekpunt voor vragen over het ziekteproces en begeleiding. Je levert je bijdrage bij ingewikkelde casuïstiek en werkt naast de wijkzuster samen met de specialist ouderengeneeskunde en de psycholoog. Je bent de vertrouwenspersoon en de belangenbehartiger van de individuele cliënt.
De casemanager is gespecialiseerd in voorlichting, informatie en advies op gebied van dementie en heeft individueel, multidisciplinair en regionaal overleg over het eigen expertisegebied.

Wij vragen
Een afgeronde opleiding verpleegkundige niveau 5 aangevuld met de opleiding Casemanagement Dementie of een vergelijkbare opleiding. Ben je wel een verpleegkundige niveau 5 maar nog niet in het bezit van het diploma Casemanagement Dementie, dan vragen we je toch te solliciteren. Aanvullend kan deze opleiding dan behaald worden.
Je hebt bij voorkeur enkele jaren ervaring met Casemanagement Dementie of een vergelijkbare functie. In deze zelfstandige en onafhankelijke functie is het succes afhankelijk van inzicht in de problematiek en samenwerking met en vertegenwoordiging naar derden. Kijkend naar deze functie zoeken wij een coördinator, casemanager, netwerker, troubleshooter, vertrouwenspersoon en bemiddelaar in één persoon. In verband met het afleggen van o.a. huisbezoeken is beschikking over eigen vervoer noodzakelijk.

Wij bieden
Dienstverband: 24-28 uur gemiddeld per week. De aanstelling is tijdelijk (één jaar), waarna de intentie is om bij een goede samenwerking de werkrelatie voort te zetten.
Ingangsdatum: z.s.m.
Werktijden: In onderling overleg met de leidinggevende
Arbeidsvoorwaarden: Arbeidsvoorwaarden volgens CAO VVT
Salaris: FWG 50, max. € 3.444,48 bruto per maand (fulltime basis).

Zorg jij met ons mee?
Publicatie: Deze vacature is gelijktijdig intern en extern gepubliceerd. Interne kandidaten hebben voorrang.
Informatie: Petra Schets, teamleider Thuiszorg V&V  (tel. 0168 - 323350)
Sluitingsdatum: 5 augustus 2018
Gesprekken vinden plaats: in week 32 en 33
Sollicitatie: Surplus, afdeling P&O, t.a.v. Petra Schets (sollicitatiebrief + cv)
Referentienummer: 2018/139
E-mail: petra.schets@surplus.nl
Adres: Pastoor van Kessellaan 7, 4761 BH Zevenbergen



Details
  • Dienstverband:
    Parttime
  • Reageren kan tot:
    5-8-2018
  • Referentie:
    2018/139
  • Plaats:
    Surplus Zorg