Management assistent

24 uur gemiddeld per week

We zijn per 1 oktober 2017 op zoek naar een management assistent die ondersteuning biedt aan de directie en management van De MARQ.
Een uitdagende functie die vraagt om zelfstandigheid, proactief handelen, flexibiliteit en een pioniersgeest. Je biedt ondersteuning in brede zin en voert hieruit voortvloeiende werkzaamheden zelfstandig uit. Daarnaast draag je met jouw kennis en ervaring op HBO niveau bij aan de ontwikkeling van De MARQ en de functie van management assistent in het bijzonder. De management assistent heeft als standplaats Breda. 

De MARQ is gespecialiseerd in geriatrische revalidatie en behandeling van mensen die meerdere ziektebeelden tegelijk hebben, waardoor ze laag belastbaar zijn voor wat betreft trainen en opnieuw aanleren van handelingen. Samen met de revalidant én zijn naasten wordt er door een multidisciplinair team gewerkt aan het realiseren van individuele revalidatiedoelen. Alles is erop gericht dat de revalidant weer zo zelfstandig mogelijk kan functioneren in zijn eigen omgeving.

Functieomschrijving
De MARQ is een nieuwe organisatie en dat betekent dat ook het directie- en managementsecretariaat nieuw opgezet gaat worden
. Je bent verantwoordelijk voor de juiste en efficiënte inrichting ervan, het documentbeheer en de opbouw van het archief zijn hier onder andere onderdelen van.
Als management assistent zorg je verder voor de organisatie en de voorbereiding van de vergaderingen van de algemene ledenvergadering, de raad van toezicht, het managementteam en overige bijeenkomsten. Je bent aanwezig bij de bijeenkomsten en zorgt voor een uitstekende verslaglegging zodat de actiepunten door de verschillende partijen verder opgepakt kunnen worden. Je taak hierbij is het actief bewaken van de actiepunten uit de diverse overleggen en je informeert gevraagd en ongevraagd de betrokken manager en/of degene die voor het actiepunt verantwoordelijk is;
Je werkzaamheden bestaan tevens uit:
* Het beheren van de digitale agenda’s en mailverkeer t.b.v. directie en GRZ-management; 
* Het volgens afspraken op hoofdlijnen indelen van de beschikbare tijd, het maken dan wel aanpassen van afspraken, het afwegen van prioriteiten en het informeren over agendaproblematiek;
* Zorgdragen voor de voortgangscontrole van besluiten c.q. gemaakte afspraken;
* Het coördineren van informatie van en naar de deelnemers van de diverse overleggroepen;
* Het maken van planningsoverzichten van diverse vergaderingen en overlegvormen;
* Maken van presentaties voor de directie en GRZ-management;
* Het zelfstandig opstellen van e-mails en andere vormen van correspondentie op basis van mondeling verkregen informatie of op basis van een overzicht van gemaakte afspraken;
* Het verzamelen van input van andere diensten/bedrijfsonderdelen t.b.v. de informatievoorziening richting de managers en hier actief prioritering aan geven.


Wij vragen/profiel
De management assistent die we zoeken heeft ervaring in een zelfstandige rol in een complexe en nog nader te vormen omgeving. Ruime ervaring als management assistent is vereist om in deze context een vliegende start te kunnen maken. Je hebt een servicegerichte en flexibele instelling en De persoon die we zoeken heeft een groot verantwoordelijkheidsgevoel en denkt graag actief mee met de ontwikkeling van de organisatie. 
* HBO werk- en denkniveau, aangevuld met recente en specifieke opleiding directiesecretaresse/managementassistente;
* Enkele jaren ervaring als management assistent of in een vergelijkbare functie;
* Affiniteit met de gezondheidszorg, bij voorkeur in een behandelomgeving;
* Goede tot zeer goede sociale vaardigheden zijn vereist in de frequente omgang met zowel interne als externe relaties. Belangrijke competenties hierbij zijn tact, discretie en accuratesse;
* Tevens is het noodzakelijk een goede relatie op te bouwen en te onderhouden met diverse partijen binnen én buiten de organisatie op het eigen niveau;
* Een uitstekende mondeling en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid met daarbij een goede beheersing van de Nederlandse taal;
* Je bent beschikbaar vanaf uiterlijk 1 oktober 2017

Wij bieden
Wij bieden een uitdagende tijdelijke positie in een nieuwe organisatie. Focus is te voldoen aan de wensen en behoeften van de geriatrische revalidant. Hiertoe worden medewerkers uitgedaagd om al hun talenten in te zetten en verder te ontwikkelen. In eerste instantie bieden we een arbeidsovereenkomst voor de duur van 12 maanden voor 24 uur per week. De functie is gewogen in FWG schaal 50, salaris en overige arbeidsvoorwaarden zijn volgens de CAO VVT.

Solliciteren
Voor eventuele vragen of extra informatie kunt u tot 14 juli 2017 contact opnemen met
Wendy van den Aker, HR adviseur, te bereiken via 076-527 6117.
Na 14 juli is mevrouw Ellen van Kroonenburg bereikbaar, kwartiermaker Bedrijfsvoering.
Zij is te bereiken op tel.nr. 06-10477603.

Geïnteresseerden worden gevraagd vóór maandag 24 juli aanstaande te reageren. De kennismakingsgesprekken vinden plaats op vrijdag 11 augustus in de ochtend, in Breda. Solliciteren kan via e-mail naar sollicitatie@elisabethbreda.nl onder vermelding van vacaturenummer EL17….

Deze vacature zal tegelijk intern en extern gepubliceerd worden. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang. Sollicitanten die momenteel werkzaam zijn bij Avoord, Stichting Elisabeth of Surplus worden als interne kandidaat beschouwd.



Details
  • Dienstverband:
    Parttime
  • Reageren kan tot:
    24-7-2017
  • Referentie:
    EL17

DIRECT SOLLICITEREN