CZ-campagne Dementie

Vanaf 4 juli start de CZ-campagne die net als vorig jaar in het teken staat van dementie. Met de campagne vraagt CZ aandacht voor de impact die dementie heeft op het leven van de persoon met dementie zelf en zijn/haar mantelzorgers. De commercials worden uitgezonden in de periode van 4 juli t/m 24 juli en 11 augustus t/m 31 augustus.

Radio/tv commercial
Vorig jaar heeft CZ een tv-commercial gemaakt met het echtpaar Ben en Jopie en hun dochter Leida in de hoofdrol. Ook dit jaar wordt deze tv-commercial weer uitgezonden en op de radio zal de commercial ook weer te horen zijn. Verder verschijnen er advertenties in tijdschriften. Met de campagne wil CZ laten zien dat de organisatie nauw betrokken is bij het thema dementie, met producten en diensten die mantelzorgers en mensen met dementie ondersteunen.

Online campagne
Naast de advertenties, radio- en tv commercials gaat vanaf 4 juli ook een online campagne van start. De  campagne leidt mantelzorgers naar de website www.cz.nl/dementie. Op de website worden mantelzorgers geholpen bij het vinden van oplossingen die aansluiten op hun persoonlijke situatie. Daarbij staan drie belangrijke fasen centraal: ‘Is het dementie of niet’, ‘Na de diagnose’ en ‘Zorg en begeleiding’.

Bekijk hier de tv commercial: https://vimeo.com/172422598

Publicatiedatum: 1 jul 2016

Gepubliceerd bij: Surplus Welzijn, Surplus Zorg, Surplus Comfort, Surplus Wonen, Surplus Groep